آیا می توانم الکل شما نوشیدن مبتلا به سندرم نفروتیک

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا می توانم الکل شما نوشیدن مبتلا به سندرم نفروتیک

 

آیا می توانم الکل شما نوشیدن مبتلا به سندرم نفروتیک

هر کس از جمله افراد مبتلا به سندرم نفروتیک با خیال راحت می توانید الکل می نوشند، و اعتدال کلیدی است. با این حال، بهتر است ابتدا با پزشک خود چک کنید و یا چت با کارشناسان آنلاین ما برای پیدا کردن اگر الکل برای وضعیت بیماری خود را امن است.

Ⅰ. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در دیالیز نیستند، نوشیدن در حد متوسط ​​ممکن است OK را بزنید. پس از تایید آن را برای شما به نوشیدن امن است، شما می توانید انواع مناسب و مقدار که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. یا شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com برای مشاوره شخصی آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

Ⅱ. اگر شما تحت درمان با دیالیز، نوشیدن الکل ممکن است مجاز است. با این حال، شما باید آن را در داخل مصرف مایعات خود را حساب کند. داروها همچنین نیاز به در نظر گرفته شده برای اطمینان از ایمنی.

Ⅲ. اگر شما نیز مبتلا به دیابت و سطح قند خون خود را تحت کنترل، ممکن است امن برای نوشیدن. با پزشک خود چک کنید. به طور کلی، به شما پیشنهاد به نوشیدن با غذاها یا در موقع صرف غذا بنابراین برای جلوگیری از افت قند خون ناشی از مصرف الکل در معده تان خالی است.

هشدار

سندرم نفروتیک با علامت مانند فشار خون بالا نیاز به احتیاط، از مصرف الکل ممکن است فشار خون را بالا می برد. علاوه بر این، آشامیدنی ممکن است با بعضی از داروها، هر دو نسخه و داروهای ضد تداخل می کنند. این تعامل ممکن است باعث شود از داروها به درستی کار نکند. شما تا به حال بهتر است با پزشک خود بپرسید تا مطمئن شوید آشامیدنی با دارو شما مضر نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.